Szolgáltatásaink

Esküvői szolgáltatások:

Dekórációs szolgáltatások

 

Kedves Jegyespár!

Vállalkozásunk tematikájának fő szempontja, hogy minden igényt ki tudjunk elégíteni. Ezért létre hoztunk 4 db fix áras dekor csomagot. Ezek az ajánlataink egy helyszínbejárást és személyes konzultációt tartalmaznak. A dekorációk színvilága és stílusa szabadon választható. A kiszállás Eger 60 km-es körzetében ingyenes, 60 km-en felüli kiszállás 140 ft/ km.

Bronz csomagunk / 185.000 ft /mely egy finom alap dekorációt tartalmaz 80 fő-ig.

Ezüst csomagunkban / 225.000 ft / már több kiegészítő található meg illetve 100 fő-ig kérhető.

Arany csomagunk / 315.000 ft / már egy komplett dekorációt fed le. Bátran mondhatjuk, hogy a legkedveltebb csomag ajánlatunk, mivel szertartások helyszíni dekorációját is magában foglalja. Sőt itt már számos extra kiegészítő is kérhető mint pl. a boldogságkapu.

Gyémánt csomagunk / 365.000 ft / egy exclusive dekorációt tartalmaz, mely szintén fedi a szertartások helyszínét , számos kiegészítő szolgáltatást mint pl: fotó sarok, virágfal.

 

Egyedi dekorációs ajánlat

Természetesen egyedi kialakítású dekorációt is vállalunk. Ezen esetben helyszínbejárás és személyes találkozó után egyedi ajánlatot küldünk.

Dekorációs csomagunk 3 személyes találkozót tartalmaz, melyből egy alkalommal helyszínbejárást teszünk. Személyes konzultációnk után küldjük a részletes árajánlatunkat. Az árajánlat elfogadását követően pedig kezdődhet a közös munka. Tervezünk, kivitelezünk és megvalósítunk. Ha fix elképzeléseid vannak az nagyon jó, de ha nem vagy biztos az esküvő stílusában , színvilágában nyugodtan fordulj hozzánk. Inspirációs ötletekkel , képekkel közösen kiválasztjuk az álom dekorációtokat.


 

Esküvőszervezési szolgáltatások

 

Tanácsadás:

Sok pár nem szeretne esküvőszervezőt fogadni. Nekik kedveskedünk ezzel a szolgáltatással. 2 órás tanácsadásunk alatt szakmai tudásunk és tapasztalatunk segítségével állunk a rendelkezésetekre.


Esküvő lebonyolítása:

  • A nagy nap előtt személyes találkozón beszéljük meg, hogy képzeltétek el az esküvő napját.
  • Összeállítjuk a részletes forgatókönyvet a szolgáltatók számára is.
  • A nagy napon reggeltől hajnalig a helyszínen felügyeljük az esküvőt és a szolgáltatókat, hogy ti teljes mértékben egymással és a vendégeitekkel tudjatok foglalkozni!

 

 

Esküvőszervezés:

 

Az esküvőszervezés szolgáltatásunk, mint ahogy a neve is elárulja csak a szervezést takarja. Tehát a nagy napon nem vagyunk jelen, nem felügyeljük végig az eseményeket.

  1. Ha eldöntöttétek, hogy minket választotok, e-mailban vagy telefonon keresztül fel tudjátok venni velünk a kapcsolatot.
  2. Második lépésben személyes találkozót beszélünk meg. Ha nem Magyarországon élsz, akkor se izgulj! Skype-on keresztül is tudunk egyeztetni.
  3. Az első találkozó alkalmával szeretnénk megismerni titeket, az elképzelésiteket az esküvővel kapcsolatban. Milyen esküvőről álmodoztok…?
  4. Szerződést kötünk.
  5. 3-5 napon belül elkészítünk nektek egy ajánlatot, amit az elképzeléseitekhez igazítva állítunk össze. Mindegyiket referencia anyaggal látunk el. Az ajánlat több helyszínt, fotóst, zenészt / dj-t stb…tartalmaz, amiből igényeitek szerint tudtok válogatni.
  6. Amikor sikerült kiválasztanotok a szimpatikus szolgáltatókat, helyszínbejárásra megyünk együtt.
  7. A szolgáltatók kiválasztása után, ti nyugodtan hátradőlhettek. Mi folyamatosan tartjuk a kapcsolatot velük és szervezzük az álomesküvőtöket.
  8. A szervezési idő alatt folyamatos elérhetőséget kínálunk számotokra. Bármilyen kérdéssel vagy kéréssel tudtok hozzánk fordulni.
  9. A kiválasztott szolgáltatókkal megtörténnek a szerződéskötések.
  10. Az esküvő előtt 2 héttel fogunk találkozni, amikorra kérjük a végleges vendéglistát, ültetési rendet, esküvőhöz való kellékeket (gyűrűpárna stb…) .
  11. Összeállítjuk a végleges forgatókönyvet egészen reggeltől hajnalig!
  12. Az esküvő napján nem vagyunk jelen, nem irányítjuk és felügyeljük az eseményeket!

Esküvőszervezés és lebonyolítás:

 

  1. Ha eldöntöttétek, hogy minket választotok, e-mailban vagy telefonon keresztül fel tudjátok venni velünk a kapcsolatot.
  2. Második lépésben személyes találkozót beszélünk meg. Ha nem Magyarországon élsz, akkor se izgulj! Skype-on keresztül is tudunk egyeztetni.
  3. Az első találkozó alkalmával szeretnénk megismerni titeket, az elképzelésiteket az esküvővel kapcsolatban. Milyen esküvőről álmodoztok…?
  4. Szerződést kötünk.
  5. 3-5 napon belül elkészítünk nektek egy ajánlatot, amit az elképzeléseitekhez igazítva állítunk össze. Mindegyiket referencia anyaggal látunk el. Az ajánlat több helyszínt, fotóst, zenészt / dj-t stb…tartalmaz, amiből igényeitek szerint tudtok válogatni.
  6. Amikor sikerült kiválasztanotok a színpatikus szolgáltatókat, helyszínbejárásra megyünk együtt.
  7. A szolgáltatók kiválasztás után, ti nyugodtan hátradőlhettek. Mi folyamatosan tartjuk a kapcsolatot a velük és szervezzük az álomesküvőtöket.
  8. A szervezési idő alatt folyamatos elérhetőséget kínálunk számotokra. Bármilyen kérdéssel vagy kéréssel tudtok hozzánk fordulni.
  9. A kiválasztott szolgáltatókkal megtörténnek a szerződéskötések.
  10. Az esküvő előtt 2 héttel fogunk találkozni, amikorra kérjük a végleges vendéglistát, ültetési rendet, esküvőhöz való kellékeket (gyűrűpárna stb…) .
  11. Összeállítjuk a végleges forgatókönyvet egészen reggeltől hajnalig!
  12. A nagy napon reggeltől hajnalig a helyszínen felügyeljük, hogy minden zökkenőmentesen menjen. Minden helyszínen irányítjuk a szolgáltatókat.

Rendezvényszervezés & dekoráció

Az Event Mood szakképzett csapata segít megszervezni és lebonyolítani rendezvényét, igényekhez, elképzeléshez és költségvetéshez igazodva!

Kisebb családi  rendedényektől egészen a nagyobb kulturális eseményekig!

Legyen szó születésnapi buliról, gender / babaváró partyról, keresztelőről, eljegyzésről, termék bemutatóról, konferenciáról, céges rendezvényekről, sajtótájékoztatóról vagy akár település szintű rendezvényekről.

Segítünk megtalálni a tökéletes helyszínt és szolgáltatókat, illetve a legapróbb részletekre is figyelve szervezzük és bonyolítjuk le a rendezvényt.

Rendezvénydekoráció

Az Event Mood vállalja a rendezvény dekorációjának a megtervezését és kivitelezését. Csapatunkat szakképzett rendezvényszervezők, dekoratőrök és virágkötők alkotják. 

Stílusos és folyamatosan bővülő kelléktárunkból a választást csak a bőség zavara nehezítheti meg. Saját kellékeink által biztosítjuk a legjobb árakat és feltételeket a megrendelőink számára. 

Lehetőségük nyílik kellék kiállítói irodánkban, próbaterítésre, dekorációs elemek összeválogatására illetve személyes konzultációra.